Tuesday 21 February 2012

Yolculuk basladi

20 Şubat 2012 Bu sabah Türk Hava Yolları TK0015 ile sabah 10.45 te hareket ettik. Uçağın adı Akdeniz... Bu satırları da tam Akdeniz üzerinden Tunus'u geçerken yazıyorum. Uçuş toplam 13,5 saat sürüyor. Yanılmiyorsam 2004 yılında yaptığım Güney Kore-Seoul ucuşumun rekorunu kırıyorum, o 11 saat fılandi. Bugünlerde arkadaşlarımın uçuş esnasında twit atarak, instagrama yorum yazarak beni durumura uğratan THYnin kabiniçi wi-fi deneme yanını belki bu uçuşta da olur diye heveslenmiştim ama nafile.. Oranin saatiyle 20.35 te inecekmişiz, hava 25 derece, hafif yağmurluymuş.... Neeeeee yağmur mu, neredeyse bir tane mi kapalı ayakkabi aldim?!? Uçağa bindiğim andan itibaren yavaş yavaş haftasonun yaşanan sinir stres gerginlik azaldi.. (içtiğim şaraplardan mi ?) Uçakta karartma başladı.....

No comments:

Post a Comment