Tuesday 20 March 2012

SP'dan BA'e kizlarla....

Saat 13.45 Uruguay havayolları PLUNA ile Montevideo aktarmalı Arjantin- Buenos Aires'e uçuyorum. İlk uçuş 2 saat 40 dak , aktarma 1,5 saat ve sonraki uçak 50 dakika sürecek. Uçak oldukça boş, iniş kalkış habire foto video çekiyorum.... Aktarmada bana havalimaninda bana skypedan canli yayin raki-balik-kavun uclusunu gosteren apti arkadaslarimin hastasiyim!!!! Su dakikalarda bu 6-7 kisi arasinda 3 ulkeden donen whatsapp resimleri, sarkilari, skype videolari kaydetmem ve sonsuza kadar saklamam lazim. Ama buraya konmaz!  Sizi cok seviyorum ulaaann!!!!!  Bebek, besitas,gumussuyu, montevideo, buenos aires su anda ayni masada bu kadar geyiklesebilirdik. Benim icin bestelediginiz jinglelarla yasiyorum. Afiyet bal seker!

1 comment:

  1. o jingle ları silmiyosun katıyen hepsini tek tek izlicimmmmm

    ReplyDelete