Monday 9 April 2012

İnsanoğlu kuş misali...

Bugün iyi ki bir blog açmışım diye şükrettim. iPad2 de yazdığım tüm notlar uçmuş, ama ben zaten çogunu bloga kopyalamıştım. Kopyaları olmasa epey moralim bozulurdu. Sao Paulo'dayım iki gündür. Güney Amerika kıtasında bizden tek vize isteyen ülke Peru... Peru vizesi almak için buralara geldim. Arjantinde arkadaşlarım peru vizesini zor almışlar... Ben de tam türk kafası, torpille hallettim, napiyim!?! 183 günlük multiple entry vize verdiler. O 3 gün nedir anlamadım, tam full 3 ayı kapsasın diye herhalde... Günlerdir bir sonraki durak krizi var, patagonya, şili, peru, en ucuz uçak bileti nerede, hangi havayolu araştırmasından midem bulandı, bilgisayar da kilitlendi filan... Not defterim karmakarışık.. Geceleri Ayşe arjantinde, ben brezilyada, skypedan birbirimize bağlı şekilde ateşli tartısmalar ve online araştirmalarla saatler geçirdik... Eski işimde (ay ne garip bunu demek) bir organizasyon için bunun kadar alternatif çalışsam genel müdür yaparlardı. Havayollari siteleri ve uçuş tarifelerinin kralı oldum. TAM - brezilya resmi havayollari en pahalı ve en havalı havayolu ama websitesi beş para etmez, at çöpe. Arjantin havayolları ve LAN siteleri mükemmel işliyor ama hala en ucuz expedia.com ucuz uçuşları toparlayan decolar.com gibi yerel siteler de fiyatlar çok iyi ama CPF vatandaşlık numaramız yok diye bize haram... Arjantin havayollarında arjantin vatandasıyım diye kandırican yoksa fiyat artıyor... GOL , webjet gibi ucuzcu yerel firmalar 30 günden önceye bilet kesememe sorunu var. Dün gece nereye uçucam ben lan şimdi diye rüyama girdi... Sonuç : 13 nisan akşamına kadar burada Sao Paola'dayım. Şehir de pek içaçıcı değil ama yarın Turk haftası gibi bir organizasyona TRden arkadaslarım geliyor. Barıs K ve Jonny Rock, Yasemin Mori, İlhan Erşahin organizasyonunda hepsini görücem, eventlere gidicem. nevzat, kaan vs de geliyormuş ama onlara da kalamayacağım. Şili yolları bekler....

No comments:

Post a Comment