Monday 2 April 2012

Karmakarisik resimler (arjantin&uruguay)

Colonial del Sacremento(Uruguay)sokaklarinda hep eski arabalar ev...

Colonial del Sacremento(Uruguay) limaninda babami cok ozledim, aradim hemen!

Punto Del Este(Uruguay) merkezden motorsiklet kiralayip Jose Ignacio ya geldim. 33 km Punto Del Esteye.  Butun dunyanin en zenginlerinin, Mark Zuckenbergin filan neden buradan ev aldigina sasirmamak gerek. manzarada ve everde kendimi kaybettim... Buradan ev istiyorum. NOKTA

Buenos Airesten kalma bir resim, her geceki Parilla"lardan favorim Dorritos du galiba adi--- Sarap siselerinden yapilan avize altinda yedik...

Burda sabah saat 3u geciyor. Icerde millet bilardo ve pinpon oynuyor (San Bernardo-Buenos Aires) ve DJ caliyor bir yandan da parti devem etmekte. Biz de bardan sampanya alip aynen devam! Absurdlukte son nokta

Bu G.Amerika seyahatinde en gormek istedigim noktalardan biri- Uruguay, Punto Del Este, Barra plajindaki dev kumlara gomulu el heykeli. Another mission completed!
Hava kapandi gunes batmadan once ama tum gun denizdeydim sansima.....


Bu sahane yerleri basibos sekilde gelmiyorum herhalde. Oturup cok ciddi ders calismak ve hazirlik yapmak gerekiyor. Son dakikada da olsa. Sir Asli Atamer ile haritayi ve interneti onumuze acmis Peru ve Sili calisirken.....

No comments:

Post a Comment