Saturday 14 April 2012

Şili'den bildiriyorum

Ajan muhabiriniz Şili baskenti Santiago'ya dün gece itibariyle iniş yaptı. LAN havayolları azıcık rotar da yapsa, ucuş sırasından ikram vererek gönlümü aldı. Buralarda pek alışık değiliz de buna. Sonra havalimaninda inince internetten ögrendiğim transfervip minibusu sayesinde Andes Hostel'e cırt diye hem de çok ucuza geldim. Sosyetik backpackerliktan kurtulup, ucuz ve gerçek backpacker işlerini halledebildigim zaman hoşuma gidiyor. Zaten Bu seyahatin 54. gününü tamamladığım bu noktada, ikinci bölüme geçiyorum. Birinci bölümün biraz daha gelişmişi olan ikinci bölümde beni neler bekliyor 1) TR'den iki bavul gelmistim, bir orta boy, bir küçük. Arjantinde arkadaşlarımla bir torba geri göndermiştim, şimdi macera başladı. Orta boy bavulu sao pauloda bıraktım. En küçük boy bavulla en uzun ve maceralı yola başlıyorum, heycanlıyım. Tshirt sayısı az, tüm topuklu ve rahatsız ama şık ayakkabılar geride kaldı. 5 bikiniyle yola düşmüşüm, artık sadece 2. 1 adet sweatshirt, bir adet yağmurluk var. Uruguay havalimanında polise büyük boy Lancome kremlerimi kaptırınca, makyajla da küstüm. Kremler ve makyaj malzemeleri de geride kaldı. Bir siyah kalem, bir kırmızı rujdan başka bişi yok. Ojeleri filan da bıraktım, sac düzleştiriciyi de.... Baya ciddi minumumdayım, hayatimda bir ilki deniyorum!!!!! 2) ilk bölümde hep bir yerlerde bir tanıdıklarla buluşma planı ve programı vardı. Nitekim de oyle oldu, sadece birkaç gece yanlız kaldım. Şimdi tanıdıklar ve planlar yok, tamamen yanlız başıma bir rotam var. Arada 4 gün ayse, 6 gün Ahuyla buluşacağım ama onlar da sayılmaz hani... Ve genelde büyük şehirler varken sımdi sirada Şili, Peru ve amazonlar ve belki  de kolombiya belli mi olur? Daha primitif olan nokatlar var.... 3) arkadaş evleri dönemi de bitti. Full hostel hayatına da hoşgeldiniz... İlk 55 günde ispanyolca ve portekizce bilmeden de nasıl karnımı doyuracağımı, nasıl otobüs bileti alacağımi, yolumu yönümü nasıl bulacağımı da öğrendim allahtan. İlk korktuğum ve acemi olduğum dönemi arkadaslarımla geçirdigime memnunum.Şimdi az çok yol yordam ögrendim bari. Gerçek backpackerlığın başladıgı part 2'ya hoşgeldik bakalım :)

No comments:

Post a Comment